Onderscheidingen van Ballerina - markt intern
markt intern
In een nationale enquête beoordeelde de keukenvakhandel zijn keukenproducenten onderling op 11 criteria: met het gemiddelde cijfer van 1,83 heeft Ballerina de 3e plek gehaald. Dit is voor ons een aansporing om die disciplines te verbeteren waarin we nog niet de top 3 hebben bereikt. Volgens het motto: "Leer van het verleden en bepaal de toekomst" stellen wij alle ideeën op prijs die ons helpen om onszelf verder te ontwikkelen.
markt intern
Winnaars van de vergelijkende test 'Keukens 2014/2015'
In een nationale enquête beoordeelde de keukenvakhandel zijn keukenproducenten onderling op 11 criteria: met het gemiddelde cijfer van 1,51 heeft Ballerina de 1e plek gehaald.
Deze onderscheiding is voor ons een nieuwe uitdaging, want door deze positie stijgen de verwachtingen die aan Ballerina worden gesteld nog meer. Wij gaan de uitdaging aan.
markt intern
Winnaars van de vergelijkende test 'Keukens 2016/2017'
In een nationale enquête beoordeelde de keukenvakhandel zijn keukenproducenten onderling op 11 criteria: met het gemiddelde cijfer van 1,50 heeft Ballerina de 1e plek kunnen behouden.
Deze onderscheiding is voor ons een nieuwe uitdaging, want door deze positie stijgen de verwachtingen die aan Ballerina worden gesteld nog meer. Wij gaan de uitdaging aan.
markt intern
Winnaars van de vergelijkende test 'Keukens 2018/2019'
In een nationale enquête beoordeelde de keukenvakhandel zijn keukenproducenten onderling op 12 criteria: met het gemiddelde cijfer van 1,59 heeft Ballerina de 1e plek kunnen behouden.
Deze onderscheiding is voor ons een nieuwe uitdaging, want door deze positie stijgen de verwachtingen die aan Ballerina worden gesteld nog meer. Wij gaan de uitdaging aan.
Fairplay Award
Ballerina-Küchen was awarded the FAIRPLAY-Award for particularly cooperative behavior during the corona crisis on Friday, November 6th, 2020 in Gifhorn.
This was launched by markt intern, Düsseldorf, in the spring of 2020, immediately after the closure of many specialist shops throughout Germany. 18 different branches of the middle class took part in the campaign.
Under the motto “We stick together - for local retail diversity”, the campaign campaigns for solidarity with specialist retailers during the corona crisis. The patron of the campaign is the President of the German Bundestag a. D., Wolfgang Thierse.
During the Corona shutdown in the spring, Ballerina-Kitchens helped retailers with online training to continue their stationary sales for high-quality, advice-intensive kitchens and to stay in contact with customers. Together with the ballerina partner Weber-Küchen from Gifhorn, who is experienced in online advice, a webinar was offered to more than 100 retailers. In this it was explained how the consultation and the sale on the net can be carried out optimally.